Fikk Katana-sverd og to kundeservice-priser

IMG_0367[10].jpg

Helt siden Centralgaragen ble startet opp i 1916 har alltid kundeservice stått i sentrum.
– Kundene er jo alt for oss, sier daglig leder Terje Torkildsen. Da var det ekstra moro å få utdelt prisene under Mazdas forhandlersamling på Geilo i slutten av januar i år. Centralgaragen ble tildelt prisene best på kundetilfredshet 2016 både for salg- og servicemarked av Mazda-forhandlere i Norge.

Hvert år avholdes Mazda-samlingen for å kåre årets beste forhandlere i flere kategorier. Tidligere har Centralgaragen fått prisen årets Mazda-forhandler 2014 og ‘’Best dealer’’ 2015 på ettermarkedet for Hyundai i 2015.

– Ja visst er det moro. Du er vinner’n av festen da, den dagen! Men det er jo de ansattes holdning og tanker som gjør at vi har den muligheten. Dette er noe vi tar med oss resten av året også.

Fikk sverd for lang og tro tjeneste
Ikke nok med at Centralgaragen fikk dra hjem med to priser, de mottok også et originalt japansk Katana-sverd som en utmerkelse for å være en av de få forhandlerne i Norge som har solgt Mazda helt siden merket ble lansert i Norge i 1967.

– Det har faktisk ikke rukket å komme opp enda. Men det er klart det er veldig spesielt, og veldig moro å bli satt pris på. Prisen mener Terje går til de ansatte som har vært her i så lang tid, noen i 20 og 30 år allerede.

Hvorfor scorer dere så høyt på kundeservice?
– Det er jo de ansatte! Vi har folk som synes det er moro å jobbe med kundene våre, rett og slett. Det er viktig å gi de den servicen de fortjener, og kanskje enda litt til, avslutter Terje.